loading...
استاد رائفی پور|فاراقلیط
ویژه

آخرین ارسال های انجمن
Milad Zand بازدید : 171 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، تازه‌ترین اثر حامد زمانی با عنوان «گله از گرگ» کاری است که همراه با کلیپی دیدنی از تصاویر دخالت آمریکایی‌ها در تاریخ معاصر ما منتشر شده است.

Milad Zand بازدید : 150 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

گروه‌های وابسته به مقاومت تصاویری از نماز جماعت ۴ کماندوی حماس در زیر آب منتشر کردند که هفته گذشته برای عملیاتی استشهادی وارد خاک فلسطین اشغالی شدند.

Milad Zand بازدید : 193 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش فرهنگ نیوز - شبکه خبری ABC آمریکا چند روز پیش گزارشی درباره بحران در غزه پخش کرد که در آن بر معرض تهدید بودن صهیونیست‌ها تاکید شده بود.

Milad Zand بازدید : 95 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)
شمرها و یزیدها و حرمله های زمان در کربلای غزه وحشیانه کودکان مظلوم را قتل عام می کنند و گرگ صفتانی که لباس حقوق بشر به تن کرده اند و جهان به اصطلاح متمدن، سکوت اختیار کرده‌ است.
Milad Zand بازدید : 98 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

در گزارشی که شبکه خبری ABC ایالات متحده پخش کرده بود، دایان ساویر، مجری برنامه خبری، مدعی شد تصاویر مردم بی‌پناه غزه که این روزها زیر ضرب آتش موشک‌های رژیم صهیونیستی هستند، متعلق به یهودیان ساکن سرزمین‌های اشغالی است.

Milad Zand بازدید : 122 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

به نظر می‌رسد نماز جمعه‌ای که ابوبکر البغدادی آن را اقامه کرده بود، کپی‌برداری از سریالی به نام حاکم ستمگر باشد. نویسنده و کارگردان این سریال، یک یهودی ساکن سرزمین‌های اشغالی است که ردپایش در سریال آمریکایی هوملند و شخصیت مسلمان تروریست آن نیز دیده می‌شود.

Milad Zand بازدید : 99 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

مشابه بسیاری از موشک‌های کروز پرتاب شونده از زمین، یاعلی دارای یک موتور راکتی سوخت جامد بوده که کار رساندن موشک از سرعت صفر به سرعت‌های چند صد کیلومتر بر ساعت را بر عهده دارد. پس از اتمام کار این بخش و جدا شدن آن، موتور اصلی جت موشک شروع به کار کرده و آن را تا هدف می‌رساند.

jjjj

Milad Zand بازدید : 113 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)
 
تصاویری از چشمه آب زلالی که صدها سال است گرداگرد قبر اصلی حضرت ابوالفضل العباس در زیر حرم مطهرش در کربلا طواف می‌کند و این است اجر تشنه‌ماندن او بر لب فرات به احترام تشنگی برادر.
وهابیت و سلفیه نسبت به مختار نگاه کاملا منفی دارند چرا که مختار از اجداد آن‌ها یعنی اُموی‌ها که در واقعه کربلا و به شهادت رساندن امام حسین (علیه السلام) و یاران آن حضرت دست داشتند، انتقام گرفت.
آیا می‌دانید هولوکاست واقعی در ایران رخ داده است؟از قحطی بزرگ در ایران چه می‌دانید؟ آیا می‌دانید مابین سالهای 1917 تا 1919 بیش از 40 درصد جمعیت ایران جان خود را از دست دادند؟ برای آشنایی با چگونگی هولوکاست 9 میلیون ایرانی با طراحی بریتانیا، با گزارش ویژه مشرق همراه شوید.
این روزنامه اذعان می‌کند که هدف این تروریست‌های سلفی ، طایفه شیعیان است در این نوشتار آمده است..
به اطلاع کلیه پژوهشگران عزیز می‌رساند سایت تحلیلی پژوهشی جنبش مصاف فعلا با استعداد فعالیت بخش‌های مقالات و اخبار کار خود را آغاز نموده است.

 

Milad Zand بازدید : 100 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

یکی از ورودی‌های سرزمین وجودی انسان، چشم است.چشم افراد با قلب و فکر آن‌ها دارای رابطه ناگسستنی است، اگر چشم اصلاح شود سایر اعضا نیز اصلاح خواهند شد.

اگر فردی گرفتار گناه چشم‌چرانی شود توفیق دیدار چهره نورانی امام زمان(عج) و گریه بر ائمه اطهار(ع) به ویژه امام حسین(ع) را نخواهد داشت

Milad Zand بازدید : 107 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

امام خامنه ای:نقشه‌ى راه هم در مقابل ما است. ما نقشه‌ى راه داريم. نقشه‌ى راه ما چيست؟ نقشه‌ى راه ما همان اصول امام بزرگوار ما است؛ آن اصولى كه با تكيه‌ى بر آن توانست آن ملت عقب‌افتاده‌ى سرافكنده را تبديل كند ...

Milad Zand بازدید : 100 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

یکی از سوالاتی که در ذهن بعضی از افراد وجود دارد، این است که با وجود حاکمیت ولی فقیه و نائب امام زمان (ارواحنا فداه) چرا همچنان باید شاهد برخی از مصادیق ظلم و فساد در جامعه باشیم؟

Milad Zand بازدید : 86 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

درحالی که سینمای ما دچار نوعی مازوخیسم سینمایی است و تولیدات سینما نشان میدهد اغلب سینماگران تصور میکنند رسالت آنها نشان دادن سیاهی ها و ضعف و تاریکی در جامعه است و القای یأس نسبت به جامعه و کشور به مردم...

Milad Zand بازدید : 101 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، عصر دوشنبه در دیدار مسئولان، کارگزاران و جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف کشوری و لشگری، ضمن بیان نکاتی بسیار مهم در زمینه مسائل داخلی و خارجی، تلاش...

Milad Zand بازدید : 76 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

سخن من به دانشجویان این است که مراقب دشمن باشید و از شناسایی غریبه ها که در لباس خودی، در همه جا داخل می شوند، غفلت نکنید، دستهای پنهان را ببینید. هیچکس به خاطر غفلت و برهم گذاشتن چشمها ستای...

تعداد صفحات : 20

درباره ما
مرجع دانلودواطلاع رسانی سخنرانی های استاد رائفی پور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 878
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 799
  • بازدید ماه : 327
  • بازدید سال : 25,142
  • بازدید کلی : 525,191